www.4voice.hu
MagyarEnglish

Hívásvégződtetési szolgáltatás
intelligens routing-al

A 4Voice intelligens belföldi és nemzetközi hívásvégződtetési szolgáltatása távközlési partnerei számára

A 4Voice hívásvégződtetési szolgáltatása lehetővé teszi, hogy ügyfeleink különböző végződtető partnerekhez irányítsák a  forgalmat az éppen aktuális végződtetési ár és érték arányában vagy éppen a napszaknak megfelelően. Arra törekszünk, hogy Partnereink mindig a számukra legszimpatikusabb végződtetési irányt tudják kiválasztani nálunk - legyen az a legkedvezőbb ár-érték arány vagy éppen a hívássikeresség függvénye. Nemzetközi végződtetés esetén közel egy tucat egymástól független hálózattal rendelkező végződtetési partnerünk szolgáltatását ajánljuk ügyfeleinknek. A szolgáltatás intelligens routing funkciói lehetővé teszik:

  • többek között a forgalom %-os elosztását a végződtető szolgáltatók között
  • úgynevezett időszakfüggő (time dependent) irányítást
  • különböző végződtetési minőségek beállítását (LCR, HQR)
  • másod és harmadlagos irányítás beállítását, mellyel a hívássikerességi arány (ASR) jelentősen javítható anélkül, hogy több végződtetési szolgáltatóval is összekapcsoló nyalábokat létesítene.
Mindezek mellett partnereinknek online webrouting felületet biztosítunk, ahol a nap 24 órájában bármikor módosíthatják az aktuálisan beállított routing táblájukat. A routing módosítást követően a következő hívás már az újonnan kiválasztott szolgáltató felé fog végződni, rendszerünk pedig minden routing váltásról elektronikus visszaigazolást küld.


A szolgáltatás nyújtása során a 4Voice az igénybevevő partner központjára csatlakozva veszi át a végződtetni kívánt forgalmat, majd az átvett forgalmat a belföldi és nemzetközi partnerein keresztül végződteti le. A kapcsolódás történhet SS7, ISDN, SIP vagy H.323-as interface-en keresztül.


A szolgáltatást bármely távközlési szolgáltatónak ajánljuk, aki ügyfelei számára a legmegfelelőbb ár-érték arányú végződtetés szeretné választani. Az intelligens routing nyújtotta szolgáltatással növelhető a hívássikeresség, amely az ügyfél-elégedettségen túl forgalomnövekedést is eredményezhet. A megoldás ideális azoknak a cégeknek is, akik VOIP szolgáltatást nyújtanak és szeretnék ügyfeleik vezetékes irányba történő hívásait a belföldi és a nemzetközi távközlési hálózatba a legjobb minőségben eljuttatni.



Végfelhasználóknak: Szolgáltató előválasztás (CPS) | VOIP telefon | MyAccount | Voicemail to email | Fax to email | IVR | Virtual Office

Távközlési partnereknek: Pre/Postpaid Accounting | VOIP/CPS Accounting | Realtime Billing | IVR | Calling Card
CallBack | CallShop | Virtual Office | Hívásvégződtetési szolgáltatás intelligens routing-al
Belföldi és Nemzetközi behívószámokl | Emelt díjas számok
kezdőlap | magunkról | szolgáltatások | műszaki információk | elérhetőség | álláslehetőség | partner - login
A www.4voice.hu internetes oldal összes tartalma szerzői jogvédelem alá esik. 2009 copyright 4Voice Távközlési Kft.