www.4voice.hu
MagyarEnglish

Virtual Office

Váltsa ki a fizikai értelembe vett alközpontot a 4Voice interneten keresztül elérhető teljes körű alközponti szolgáltatásával!

A Virtual Office szolgáltatásunk keretében partnereink a www.virtual-office.hu weboldalon keresztül elérhetik alközpontjuk grafikus felhasználói felületét, ahol adminisztrátori, illetve végfelhasználói szinten állíthatják be mellékeiket, telefonszámaik működését.

Milyen előnyei vannak a 4Voice Virtual Office szolgáltatásának?
  • Teljes körű alközponti szolgáltatást nyújt az alközpont fizikai megvalósítása nélkül.
  • Adminisztrátori szinten partnerünk mellékeket, osztályokat, illetve IVR-t állíthat be egy adott telefonszámhoz.
  • A rendszer mellékei korlátlanul bővíthetőek.
  • A mellékek közvetlen elérhetősége és csoportba rendezése beállítható, a csoportok elérése hívássoroló segítségével oldható meg. A csoportokhoz központi szám, faxszám, hangpostafiók állítható be.
  • A mellékek elérhetősége akár dátum, napszak, hívó fél függvényében állítható.
  • A személyes profilok, hangposták és fax boxok szabadon aktiválhatók és deaktiválhatók.
  • A weboldalon megjelennek a mellékre beérkezett hívások dátum és hívószám szerint.
A szolgáltatás ideális kezdő, még alközponttal nem rendelkező vállalkozásoknak de olyan már működő alközponttal rendelkezőknek is, akik továbbra is bővíteni szeretnék alközponti funkcióikat.

Addicionális előnyként a Virtual Office szolgáltatást a 4Voice távközlési partnerei saját nevükben értékesíthetik, számlázhatják. Kialakíthatnak saját elképzeléseiknek megfelelően Virtual Office konfigurációkat, melyekhez később csak az elérési telefonszámot kell megadni az indulásnál.

A szolgáltatás nyújtása során az igénybevevő partner központjára csatlakozva vesszük át a Virtual Office-ba küldendő forgalmat. A kapcsolódás történhet SS7, ISDN, SIP vagy H.323-as interface-en keresztül. Az Virtual Office-ból kilépő hívásokat visszaadjuk a partnernek végződtetésre vagy igény esetén a 4Voice is végződtetheti azokat. A Virtual Office szolgáltatáshoz partnerünk használhatja saját telefonszámát vagy igénybe veheti a 4Voice számmezejét.

A szolgáltatással partnereink saját távközlési portfóliójukat hatékonyan tudják bővíteni, de a Virtual Office önálló szolgáltatásként is értékesíthető. A Virtual Office használatával partnereink forgalma is növekedhet, hiszen az ide érkező összes hívás megválaszolásra kerül.



Végfelhasználóknak: Szolgáltató előválasztás (CPS) | VOIP telefon | MyAccount | Voicemail to email | Fax to email | IVR | Virtual Office

Távközlési partnereknek: Pre/Postpaid Accounting | VOIP/CPS Accounting | Realtime Billing | IVR | Calling Card
CallBack | CallShop | Virtual Office | Hívásvégződtetési szolgáltatás intelligens routing-al
Belföldi és Nemzetközi behívószámokl | Emelt díjas számok
kezdőlap | magunkról | szolgáltatások | műszaki információk | elérhetőség | álláslehetőség | partner - login
A www.4voice.hu internetes oldal összes tartalma szerzői jogvédelem alá esik. 2009 copyright 4Voice Távközlési Kft.