www.4voice.hu
MagyarEnglish

IVR

A 4Voice IVR (Automatikus Hangbemondásos Ügyfélszolgálati Rendszer) szolgáltatásával hatékonyan és költségkímélő módon alakíthatja ki professzionális telefonos ügyfélszolgálatát!

Az IVR egy olyan interaktív menürendszer, amelyben a felhasználó egy hagyományos telefonkészülék nyomógombjai segítségével kommunikálhat egy ügyfélszolgálati rendszerrel. A telefonálót általában egy hangbemondásos menü fogadja, majd az általa adott választ egy újabb lejátszott üzenet követi, amire aztán megint reagál a felhasználó, és így tovább, amíg el nem éri a kívánt információt vagy szolgáltatást. Ma már általános a számlainformációk és egyenlegek lekérdezése, sőt, akár a telefonon keresztüli szerződéskötés is lehetséges.
Az IVR szolgáltatás ideális minden olyan cég számára, ahol a különböző részlegek, osztályok más-más belföldi telefonszámon érhetőek el, vagy otthonról dolgozó munkatársak kapcsolása is szükséges lehet.

A 4Voice IVR szolgáltatásának előnye, hogy
  • nagymennyiségű, egyidejű hívás kezelése válik lehetségessé, mely hívásokat egy előre meghatározott, irányított automata híváskezelői folyamat felhasználásával, minden igénynek megfelelően lehet kiszolgálni.
  • a megoldás felhasználóbarát módon, telefonon keresztül távolról is testre szabható a nap bármelyik időszakában.
  • tetszőlegesen mondhat fel és cserélhet vagy törölhet hanganyagot az IVR-ból, illetve alakíthatja az IVR menüstruktúráját.
  • az IVR különböző napszaki illetve ünnepnapi beállításokat is kezel. Pl.: munkaidőn kívül más hangüzenetet játszik be a rendszer.
  • nincs elveszett hívás, hiszen lehetőség van hangposta fiókok kialakítására, így munkaidőn túl hangposta üzenetet lehet hagyni. Az IVR-ban hagyott hangposta üzeneteket a rendszer e-mail-ben továbbítja az előre megadott email címre /címekre.
  • a választott menüpontok látogatottságáról különböző statisztikák készíthetők későbbi felhasználásra.
  • a megoldással elég egyetlen telefonszámot közzétenni a partnereknek.
  • a vállalkozások bejövő hívásaikat alközpont vásárlása nélkül is le tudják kezelni.

Az IVR szolgáltatással partnereink hatékony módon bővíthetik saját távközlési portfoliójukat, növelhetik forgalmukat, hiszen az IVR-ba érkező összes hívás megválaszolásra kerül.

Az IVR szolgáltatást 4Voice távközlési partnerei saját nevükben értékesíthetik, számlázhatják. Kialakíthatnak saját elképzeléseiknek megfelelően alap IVR konfigurációkat (IVR box-okat), melyekhez később csak az elérési telefonszámot és a hangfile-okat kell megadni az indulásnál. A szolgáltatás nyújtása során a 4Voice az igénybevevő partner központjára csatlakozva veszi át az IVR-ba küldendő forgalmat, az IVR-ból kilépő hívásokat pedig visszaadja a partnernek végződtetésre. Igény esetén a 4Voice vállalja az IVR-ból kilépő végződtetését. Az IVR szolgáltatáshoz partnerünk használhatja saját telefonszámát vagy igénybe veheti a 4Voice számmezejét.


Végfelhasználóknak: Szolgáltató előválasztás (CPS) | VOIP telefon | MyAccount | Voicemail to email | Fax to email | IVR | Virtual Office

Távközlési partnereknek: Pre/Postpaid Accounting | VOIP/CPS Accounting | Realtime Billing | IVR | Calling Card
CallBack | CallShop | Virtual Office | Hívásvégződtetési szolgáltatás intelligens routing-al
Belföldi és Nemzetközi behívószámokl | Emelt díjas számok
kezdőlap | magunkról | szolgáltatások | műszaki információk | elérhetőség | álláslehetőség | partner - login
A www.4voice.hu internetes oldal összes tartalma szerzői jogvédelem alá esik. 2009 copyright 4Voice Távközlési Kft.