www.4voice.hu
MagyarEnglish

Realtime Billing

A 4Voice Realtime Billing szolgáltatásával online módon nyílik lehetőség a számlázási és hívásinformációs adatok megjelenítésére

A szolgáltatás segítségével a hívások befejezése után a számlázási és hívásadatok online módon megjeleníthetők. Lehetőség nyílik napi és havi limitfigyelésre egyaránt, így távközlési partnereink egyszerűen monitorozhatják és korlátozhatják (új) ügyfeleik forgalmát, mellyel hatékony módon kiszűrhetővé válnak a megbízhatatlan előfizetők. 

Alkalmazási lehetőségek: 
A 4Voice központja olyan úgynevezett Realtime Billing Engine-nel (valósidejű számlázó egység) rendelkezik, amely az előfizetői hívás befejezését követően azonnal kiszámolja a hívás költségét az ügyfélhez rendelt tarifatábla, a tárcsázott szám (hívás irány) és a hívás hosszának megfelelően. Amennyiben az előfizető úgynevezett utólag fizetett előfizetéssel (Postpaid account) rendelkezik, úgy a hívásköltség azonnal az ügyfél számlájára terhelődik. Előre fizetett szolgáltatásoknál (Prepaid account) a rendszer a tárcsázott számnak és a tarifának megfelelően kiszámolja az egyenlegnek megfelelő maximális híváshosszat, és a beszélgetést maximum ezen időtartamig engedi. Ha az idő lejárt / az egyenleg elfogyott, a rendszer automatikusan bontja a hívást, és az előfizető nem tud a későbbiekben újabb hívást kezdeményezni. Ha az előfizető nem telefonálja le a teljes rendelkezésre álló egyenleget, úgy a maradék egyenleg erejéig új hívást kezdeményezhet. Az egyenleg lejárta előtt az előfizetőt a beszélgetés közben hangbemondás figyelmezteti az alacsony egyenlegre /egyenleg lejártára.

A Realtime Billing főbb alkalmazási területei pl.: az előre fizetett lakossági VOIP szolgáltatás vagy CPS szolgáltatás, de ezen megoldás támogatásával akár hívókártya szolgáltatás is megvalósítható. A Realtime Billing abban is segíthet, hogy pl kábeltévés cégek az ügyfeleiknek nyújtott távközlési szolgáltatást egyszerűen és biztonságosan tudják pénzügyileg kezelni (számlázás, limitfigyelés stb).

A szolgáltatás olyan távközlési cégek is igénybe vehetik, akik meglévő ügyfél forgalommal rendelkeznek, és e forgalom monitorozását akarják bevezetni, kiegészíteni (pl.: prepaid, limitfigyelés, hívókártya szolgáltatás), újonnan induló távközlési cégek pedig prepaid és postpaid ügyfeleik teljes számlázási megoldásaként alkalmazhatják.

Végfelhasználóknak: Szolgáltató előválasztás (CPS) | VOIP telefon | MyAccount | Voicemail to email | Fax to email | IVR | Virtual Office

Távközlési partnereknek: Pre/Postpaid Accounting | VOIP/CPS Accounting | Realtime Billing | IVR | Calling Card
CallBack | CallShop | Virtual Office | Hívásvégződtetési szolgáltatás intelligens routing-al
Belföldi és Nemzetközi behívószámokl | Emelt díjas számok
kezdőlap | magunkról | szolgáltatások | műszaki információk | elérhetőség | álláslehetőség | partner - login
A www.4voice.hu internetes oldal összes tartalma szerzői jogvédelem alá esik. 2009 copyright 4Voice Távközlési Kft.