www.4voice.hu
MagyarEnglish

Limitfigyelés

Az IT technológia fejlődésével és az infrastruktúra növekedésével megteremtődött az internet alapú telefonálás zavartalan működéséhez elengedhetetlen feltételrendszer, amelynek köszönhetően elterjedt a VoIP eszközökön való telefonálás. Az olcsóságnak és az egyszerűbb felhasználásnak köszönhetően pedig egyre inkább előtérbe kerül ez a távközlési megoldás.

Ezzel egyidejűleg azonban megszaporodtak a VoIP rendszerek használatával összefüggő károkozások is, hiszen míg a hagyományos vezetékes vonalon "lopásra" csak a vonalra való fizikai rácsatlakozással van lehetőség, addig visszaélésre már a VoIP telefonáláshoz használt felhasználónév és jelszó illetéktelenek kezébe kerülése is alkalmat ad, ezért javasolt megfelelő védelemről gondoskodni, különösen az ingyenes szoftverek (pl. asterisk) alkalmazóinak.

A 4Voice limitfigyelési szolgáltatása a VoIP szerverek esetleges feltörése során keletkező károk ellen nyújt megbízható védelmet. Feltörés során az illetéktelen felhasználók az ingyenes szoftvereken keresztül jellemzően magas hívásdíjú nemzetközi irányokba kezdeményeznek hívásokat, pl. Litvánia, Sierra Leone, Zimbabwe, Kuba, Szomália felé, akár többmilliós anyagi kárt okozva ezzel a távközlési cégeknek, s azok ügyfeleinek. A hívások ilyenkor mindig az előfizető nevében történnek, zömmel az előfizető eszközén keresztül, de a hozzáférések ismeretében másik eszközbe programozva a világ bármely pontjáról.

A berendezéseik alapvető biztonsági ellátottságán túl (szerverek logjainak és forgalmának folyamatos ellenőrzése, erős biztonságú jelszavas hozzáférés alkalmazása) nagyobb védettséget nyújt a 4Voice limitfigyelési szolgáltatása.

A 4Voice limitfigyelési szolgáltatásának védelmi funkciói:
  • Napi költséglimit, amelynek alkalmazásával az előfizető az előre megadott összeg erejéig telefonálhat, amint adott napi hívásainak költsége eléri az összeget, megszakad a hívás, s csak következő napon tud újabb hívást kezdeményezni.
  • Havi költséglimit, amelynek alkalmazásával az előfizető az előre megadott összeg erejéig telefonálhat, amint adott havi hívásainak költsége eléri az összeget, megszakad a hívás, s csak következő hónapban tud újabb hívást kezdeményezni.
  • Irányok tiltása, amelynek alkalmazásával be lehet állítani, hogy bizonyos előre megadott irányokba ne lehessen hívást kezdeményezni, pl. összes nemzetközi irány, csak drága irányok, prémium számok.
A 4Voice limitfigyelési szolgáltatása védelmet nyújt az illetéktelen felhasználók által okozott nagyösszegű károk ellen.

Végfelhasználóknak: Szolgáltató előválasztás (CPS) | VOIP telefon | MyAccount | Voicemail to email | Fax to email | IVR | Virtual Office

Távközlési partnereknek: Pre/Postpaid Accounting | VOIP/CPS Accounting | Realtime Billing | IVR | Calling Card
CallBack | CallShop | Virtual Office | Hívásvégződtetési szolgáltatás intelligens routing-al
Belföldi és Nemzetközi behívószámokl | Emelt díjas számok
kezdőlap | magunkról | szolgáltatások | műszaki információk | elérhetőség | álláslehetőség | partner - login
A www.4voice.hu internetes oldal összes tartalma szerzői jogvédelem alá esik. 2009 copyright 4Voice Távközlési Kft.