www.4voice.hu
MagyarEnglish

Pre/Postpaid Accounting

A 4Voice tarifáló modulja realtime, a hívás befejezésekor azonnal, akár másodperc vagy perc alapon elvégzi a cdr (hívás) rekordok beárazását.

Prepaid account esetén az előfizető előre feltölti az egyenlegét és a rendszerben beállított tarifálás alapján ezen egyenlegből vonódik le a hívás során felhasznált összeg. A rendszer a hívott számnak megfelelően kikalkulálja az egyenlegnek megfelelő maximális hívásidőtartamot, és ezen idő lejárta esetén bontja a hívást. Amennyiben az egyenleg lejár, az előfizető az egyenleg újbóli feltöltéséig több hívást nem tud kezdeményezni a rendszeren keresztül. Az egyenleg egyszerűen, többféle módon is feltölthető, például interneten keresztül. A lejárt egyenlegekről szükség esetén értesítést is tud küldeni rendszerünk a szolgáltatást igénybe vevő távközlési partnerünk ügyfélszolgálatára, az ügyfelet pedig hangbemondással tudjuk figyelmeztetni.

Postpaid account esetén az ügyfél egyenlegére folyamatosan terhelésre kerülnek a távközlési díjak az előre meghatározott tarifák szerint. A terhelt tételek a hónap végén rendszerünkben összegzésre kerülhetnek, ami alapján a számlát ki lehet állítani. Természetesen a részletes hívásinformáció (CDR) is kinyerhető rendszerünkből a számla mellékletéhez.

A 4Voice rugalmasan kialakított rendszerében lehetőség nyílik:
  • különböző devizanemekben történő tarifálásra
  • napi és havi limitfigyelésre
  • a megbízhatatlan kliensek kiszűrésére
Ahhoz, hogy a 4Voice accounting szolgálatását partnereink igénybe vehessék, az accounting szolgáltatás alá vont forgalmat a 4Voice központjára kell irányítani. A híváskezelés után a forgalom visszakerül a távközlési partner központjára végződtetésre. A 4Voice központja úgynevezett "hurokként" kapcsolódik a partner központjára. A hívásátadás történhet SS7-es, ISDN, SIP vagy H.323-as interface-en. Amennyiben az igénybevevő partner nem rendelkezik saját eszközzel, úgy a 4Voice saját interconnect hálózatán keresztül a magyar távközlési hálózatból össze tudja gyűjteni partnere forgalmát, majd azt a hívások ellenőrzése, kezelése után végződteti is. Tehát amennyiben partnerünk sem központtal, sem hálózattal nem rendelkezik, úgynevezett switchless (telefonközpont nélküli) szolgáltatás is kialakítható.

A szolgáltatás egy, az igénybevevő távközlési szolgáltató számítógépére (számítógépeire) telepített kliens programon keresztül internet csatlakozással érhető el. A kliens program segítségével partnereink teljes körű management hozzáférést kapnak szolgáltatásunkhoz. Így minden beállítást azonnal saját maguknak tudnak elvégezni.

Ezek közül a legfontosabbak:
  • accountok felvétele, törlése, aktiválása, felfüggesztése
  • tarifa táblák létrehozása, módosítása, törlése, ügyfélhez rendelése
  • forgalom monitorozása, irányítása
  • számlázási információk lekérdezése
  • management információk, statisztikák, riportok lekérdezése
A management felület a partnerek számára alap szintű CRM felületet is biztosít. E felületen lehet minden, az ügyféllel kapcsolatos információt rögzíteni pl.: ügyfél kapcsolattartó, cégadatok, számlázási adatok, előfizetői végberendezések adatai (CPE), hibaelhárítások időpontja, technikai hibák oka, szervizmérnök, ügyfélpanaszok stb.

Az account típusú szolgáltatások tipikus alkalmazási területe a CPS és a VOIP accounting. A szolgáltatást olyan távközlési cégek is igénybe vehetik, akik meglévő ügyfélforgalommal rendelkeznek és ezen forgalom monitorozását akarják bevezetni, kiegészíteni (pl.: prepaid, limitfigyelés). Ugyanakkor újonnan induló távközlési cégek VOIP vagy CPS ügyfeleik teljes kiszolgálására is használhatják rendszerünket. A szolgáltatás segítségével akár kábeltévés cégek is nyújthatnak telefon szolgáltatást saját ügyfeleik részére.

Végfelhasználóknak: Szolgáltató előválasztás (CPS) | VOIP telefon | MyAccount | Voicemail to email | Fax to email | IVR | Virtual Office

Távközlési partnereknek: Pre/Postpaid Accounting | VOIP/CPS Accounting | Realtime Billing | IVR | Calling Card
CallBack | CallShop | Virtual Office | Hívásvégződtetési szolgáltatás intelligens routing-al
Belföldi és Nemzetközi behívószámokl | Emelt díjas számok
kezdőlap | magunkról | szolgáltatások | műszaki információk | elérhetőség | álláslehetőség | partner - login
A www.4voice.hu internetes oldal összes tartalma szerzői jogvédelem alá esik. 2009 copyright 4Voice Távközlési Kft.